مصاحبه آرشیو خبر ها
یوونتوس ساری همان تیم همیشگی است!

یوونتوس ساری همان تیم همیشگی است!

 

آیا یوونتوس نسخه ساری در فصل جدید رقابت‌های ایتالیا و اروپا می‌تواند به اهداف از پیش تعیین شده‌اش دست یابد؟ این بخشی از پرسشی است که دینو زوف دروازه‌بان اسطوره‌ای باشگاه یوونتوس و فوتبال ایتالیا در گفتگو با برنامه Maracanà در رادیو TMW به آن پاسخ داده است. زوف همچنین در خصوص ماجرای تمام‌نشدنی پائولو دیبالا و مائور ایکاردی نیز نظرات خودش را بیان کرده است.

 

 

یوونتوس همچنان هدف بزرگش در اروپا را پیش‌روی خود می‌بیند؛ آنها تیم خوبی را در اختیار دارند و ابزار لازم برای رسیدن به خواست‌شان را نیز در اختیار دارند. یوونتوس با ساری نیز همان یوونتوس همیشگی خواهد بود؛ با این تفاوت که در پشت سر خود برنامه‌ریزی‌های مهم و سرمایه‌گذاری‌های قابل‎‌توجه را نیز می‌بیند. معتقدم یووه تمام شرایط لازم برای قهرمانی‌های همیشگی‌اش رادارد. با این حال تیم تقویت شده و همه انتظارات بیشتری نیز از آنها دارند.
دیبالا و ایکاردی دو نفر از مهم‌ترین بازیکنان فوتبال ایتالیا هستند. با این حال باید درک کرد که مربیان از آنها چه می‌خواهند و چه انتظاراتی دارند. آنها دو بازیکن فوق‌العاده هستند و شکی نیست در هر تیمی که باشند در میان بهترین‌های آن تیم قرار خواهند گرفت. ایکاردی در حال تجربه کردن لحظاتی خاص است. قطعاً این اتفاقات تجربه او را افزایش خواهد داد و در مسیر حرفه‌ای‌اش تأثیر خواهد گذاشت. او شانس‌های خوبی برای رفتن به باشگاه‌های دیگر داد و باید دید در نهایت کدام یک از آنها را انتخاب خواهد کرد.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: